Obchodné podmienky


OBCHODNÉ PODMIENKY

obchodnej spoločnosti Kwine s.r.o.
so sídlom Pezinok slnečná 8/A
identifikačné číslo: 56091001 
zapísanej v obchodnom registri vedenom Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 176406/B
pre predaj produktov a služieb prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese www.karpatiawine.sk


1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi predávajúcim a kupujúcim prostredníctvom e-shopu.

1.2. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

1.3. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku prostredníctvom e-shopu (ďalej len "kupujúci").

1.4. Kupujúci, ktorý nakupuje alkoholické nápoje, musí byť starší ako 18 rokov. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že spĺňa túto vekovú podmienku.

2. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

2.1. Objednávku môže kupujúci vytvoriť výlučne prostredníctvom e-shopu.

2.2. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal tieto obchodné podmienky a súhlasí s nimi.

2.3. Pri objednávke tovaru, ktorý obsahuje alkoholické nápoje, si predávajúci vyhradzuje právo overiť vek kupujúceho. Kupujúci je povinný na požiadanie predložiť doklad totožnosti pri doručení tovaru, ak obsahuje alkoholické nápoje.

2.4. Po odoslaní objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom o prijatí objednávky.

2.5. Kúpna zmluva je uzavretá momentom potvrdenia objednávky predávajúcim.

3. Ceny a platobné podmienky

3.1. Všetky ceny uvedené na e-shope sú vrátane DPH.

3.2. Kupujúci má možnosť platiť za tovar prostredníctvom nasledovných spôsobov:

  • Platba kartou
  • Bankový prevod
  • Dobierka
  • Online platobné brány (napr. PayPal, Stripe)

3.3. Ceny sú platné v čase objednania tovaru.

4. Doprava a dodanie

4.1. Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby, osobného odberu, alebo prostredníctvom Zásielkovne (v závislosti od dohody s kupujúcim).

4.2. Dodacia lehota závisí od dostupnosti tovaru a spôsobu dopravy. Predávajúci informuje kupujúceho o odhadovanom termíne dodania.

4.3. Pri dodávke prostredníctvom kuriéra alebo inej prepravnej služby kupujúci preberá tovar osobne alebo splnomocní iného príjemcu. Ak objednávka obsahuje alkoholické nápoje, kuriér má právo požiadať o overenie veku kupujúceho pri preberaní.

5. Zodpovednosť za vady a reklamácie

5.1. Kupujúci je povinný skontrolovať tovar bezprostredne po jeho prevzatí od dopravcu. Ak zistí akékoľvek poškodenie obalu alebo tovaru, je povinný to okamžite oznámiť dopravcovi a predávajúcemu. Kupujúci je povinný spísať s dopravcom protokol o škode a túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť predávajúcemu. Neskoršie reklamácie na poškodenie počas prepravy nebudú uznané.

5.2. Záruka na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak, a nevzťahuje sa na opotrebovanie spôsobené bežným používaním alebo na vady spôsobené nesprávnym skladovaním zo strany kupujúceho (napr. nesprávna teplota skladovania vína).

5.3. Reklamácie na tovar podliehajú nasledujúcim podmienkam:

  • Tovar musí byť reklamovaný písomne alebo elektronicky najneskôr do 7 dní od zistenia vady.
  • Tovar musí byť vrátený v pôvodnom balení, kompletný a bez ďalších poškodení spôsobených nesprávnym zaobchádzaním.
  • Pri tovare podliehajúcom rýchlej skaze (napr. potraviny s krátkou trvanlivosťou) je kupujúci povinný reklamovať vady okamžite po zistení, najneskôr však do 24 hodín od prevzatia tovaru. V opačnom prípade reklamácia nebude uznaná.

5.4. Predávajúci si vyhradzuje právo posúdiť oprávnenosť reklamácie. Ak je reklamácia uznaná, predávajúci sa zaväzuje tovar opraviť, vymeniť alebo vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu. Voľba spôsobu nápravy je na strane predávajúceho.

5.5. Ak je reklamácia neoprávnená (napr. kupujúci nepreukáže závady tovaru, ktoré by spôsobili nefunkčnosť alebo nesúlad s deklarovanými vlastnosťami), predávajúci má právo požadovať úhradu nákladov spojených s riešením reklamácie (napr. poštovné a náklady na prepravu tovaru).

5.6. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

  • Nesprávnym skladovaním tovaru kupujúcim.
  • Mechanickým poškodením tovaru po jeho prevzatí.
  • Používaním tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom na použitie.

5.7. Na výrobky podliehajúce rýchlej skaze (napr. čerstvé potraviny, víno) sa záruka vzťahuje iba v prípade, že boli preukázateľne skladované podľa odporúčaných podmienok a reklamácia bola podaná bezodkladne po zistení vady. V opačnom prípade nebude reklamácia akceptovaná.

6. Odstúpenie od zmluvy

6.1. Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.

6.2. Ak sa kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy, musí informovať predávajúceho prostredníctvom e-mailu alebo písomne a vrátiť nepoškodený tovar na adresu predávajúceho.

6.3. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

6.4. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom balení.

7. Ochrana osobných údajov

7.1. Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadením GDPR.

7.2. Kupujúci súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov na účely vybavenia objednávky, dodania tovaru a marketingovej komunikácie (newsletter).

7.3. Kupujúci môže kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov písomne alebo elektronicky.

8. Záverečné ustanovenia

8.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok.

8.2. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom [30.9.2024].